Peste 150.000 m²
incalziti
Peste 20 terenuri
de fotbal incalzite
Peste 25 ani
experienta
ContactDespre noi

Cum sa ai un hotel mai primitor?

Managerii din industria hoteliera se intrec sa le ofere oaspetilor lor cele mai bune conditii de cazare si cele mai atractive oferte si servicii. Unii investesc in tehnologie, pentru a eficientiza lucrurile si a face sederea oaspetilor cat mai placuta, dar cei mai multi se orienteaza spre oferirea de produse si servicii extra, care nu pot decat sa ii incante pe clientii sositi aici. Astazi vom trece impreuna in revista cateva modalitati pentru a-ti transforma hotelul intr-un loc primitor, care le ofera musafirilor clipe de neuitat si ii conving sa se intoarca mereu la tine ori de cate ori sunt in orasul respectiv.

Produse din partea casei

Stim cu totii ca in general hotelurile ofera clientilor doze mici de sampon, gel de dus, periute de dinti de unica folosinta si chiar papuci de baie. De ce nu ai mari oferta? Unele hoteluri adauga in „meniul baii” demachiant si dischete pentru doamne, care vor fi foarte apreciate, precum si lame de ras sau after-shave domnilor. Daca mentionati ca acestea pot fi luate acasa ca amintire, clientii tai vor fi cu adevarat impresionati. Poti pune si o pila de unghii, servetele umede, gel antibacterian, poate chiar o selectie de produse de ingrijire a corpului. Chiar daca majoritatea clientilor vin in general cu astfel de produse la ei, vor aprecia fara indoiala gestul.

Cos cu bunatati la sosire

Este o investitie pe termen lung, dar care face toti banii, spun specialistii in industria hoteliera. O sticla de sampanie, prajituri, ciocolata, cateva branzeturi fine si iata ca un astfel de cos cu bunatati vor transforma o cazare obisnuita la hotel intr-o experienta unica.

Carti si reviste

Turistii in general nu se asteapta sa gaseasca pe masuta de langa pat reviste si carti noi, dar clientii tai vor aprecia cu siguranta gestul. Adauga in camere cateva reviste si carti de diferite tipuri si genuri de interes, sau chiar amplaseaza o mini-biblioteca in spatiul receptiei, din care clientii tai isi pot imprumuta diverse carti de beletristica sau colectii de reviste. Nu numai ca promovezi astfel cultura, dar isi vor aminti de tine pentru ca le-ai oferit ceva ce nu intalnesc des in alte hoteluri.

Flori si fructe proaspete

Ce poate face un client sa se simta mai bine in hotelul tau decat prezenta unor flori de sezon, a unui bol cu fructe din partea casei si a altor mici delicii gratuite? In afara de aspectul proaspat pe care il pot da florile si fructele unei camere, sunt toate sansele ca oaspetii tai sa nu mai vrea sa se cazeze in alta parte decat la tine.

Gandeste in ansamblu

Acum ca ai imbunatatit aspectul camerelor si le-ai oferit clientilor tai motive de bucurie in plus si surprize amuzante care sa le faca sederea mai placuta, te poti gandi si la investitii substantiale, pe termen lung, care sa se potriveasca oricarui tip de client.
Dintre acestea, incalzirea in pardoseala reprezinta poate cel mai important aspect. Oferind o ambianta placuta pe tot parcursul anului, vei castiga clienti noi si ii vei fideliza pe cei vechi, mai ales daca hotelul tau se afla intr-o statiune montana sau de schi. Avand posibilitatea de a le oferi clientilor tai o temperatura constanta si placuta pe tot parcursul anului, eliminand astfel inesteticele calorifere si contribuind la starea de sanatate a tuturor oaspetilor tai, ai toate sansele sa faci din sederea in hotelul tau o experienta de neuitat.
Daca vrei sa duci lucrurile si mai departe, instalarea de sisteme de degivrare va fi apreciata la justa valoare in timpul sezonului rece. O parcare complet degivrata, ferita de inghet si polei sau depuneri de zapada, trepte pe care clientii tai nu aluneca indiferent de cat de inghetat este afara, terase uscate si curate pentru siguranta clientilor si a personalului hotelier, toate acestea se pot obtine foarte usor prin instalarea a astfel de sisteme.
Exista numeroase metode prin care iti poti face hotelul primitor si placut pentru oaspeti. Cu putina imaginatie si cercetare, cu o investitie minima, dar cu mult drag, hotelul tau poate face clienti fericiti pe tot parcursul anului.

Articole si noutati

Articole si noutati

M
E
S
A
J
x
Lasa-ne informatiile tale
iti vom raspunde in maximum 8 ore lucratoare.